پنچرگیری موتورسیکلت در محل با نیروی حرفه ای
نوشته شده توسط : ادمین

پنچرگیری موتورسیکلت در محل با نیروی حرفه ای

معمولا پنچر شدن موتور خیلی بیشتر از پنچر شدن ماشین می تواند باعث ایجاد مشکل شود. زیرا در هر ماشینی همیشه یک زاپاس وجود دارد اما موتور ها امکان نگهداری زاپاس را ندارند و اگر در هر کجایی پنچر شوند باید به وسیله یک ماشین باری انتقال پیدا کنند.

چنین چیزی برای موتورسیکلت هایی که در مناطق دور از شهر و دیر وقت خراب میشوند بسیار سخت است. البته می توان گفت چنین مشکلاتی تنها در گذشته وجود داشتند و امروزه دیگر با به وجود آمدن پنچرگیری سیار موتور سیکلت این مشکل نیز به طور کامل حل شده است.

زیرا اگر موتور شما در هر جایی خراب شود تنها با یک تماس با پنچرگیری سیار موتورسیکلت متخصصان این مجموعه به یاری شما می شتابند و به بهترین شیوه ممکن موتور سیکلت شما را پنچرگیری می کنند.

قیمت پنچرگیری سیار موتورسیکلت

قیمت پنچرگیری سیار موتورسیکلت

خیلی از افراد هستند که فکر می کنند قیمت پنچرگیری سیار موتور سیکلت بسیار زیاد است. به همین خاطر هرگاه موتور آنان پنچر می شود ترجیح می دهند. که آن را به وسیله یک ماشین باری به تعمیرگاه انتقال دهند اما با این مجموعه تماس نگیرند.

اما بهتر است بدانید که هر گاه که شما موتور پنچر خود را با ماشین به تعمیرگاه می رسانید هم هزینه کرایه ماشین را می پردازید و هم هزینه پنچرگیری موتور که همین امر موجب می شود. شما در مجموع مجبور به پرداخت هزینه زیادی بشوید.

اما زمانی که با پنچرگیری سیار موتور سیکلت امداد سرویس سیار فرامرز تماس می گیرید تنها هزینه پنچرگیری موتور را پرداخت می کنید و هزینه این کار بسیار از روش قبلی کمتر است. بنابراین اگر تا الان به خاطر هزینه با این مجموعه تماس نگرفته اید بهتر است در تصمیم خود تجدید نظر کنید. زیرا تماس با پنچرگیری سیار می تواند از نظر هزینه ای بسیار به نفع شما باشد.

خدمات پنچرگیری سیار موتورسیکلت

خیلی از افراد هستند که دوست دارند بدانند خدمات پنچرگیری سیار موتورسیکلت شامل چه مواردی میشوند. اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

پنچرگیری چرخ جلو

معمولا اغلب موتورها در بیشتر مواقع چرخ جلوی آنها بیشتر از چرخ عقب آن پنچر می شود. هرگاه چرخ جلویی موتور سیکلت شما پنچر شود حتی حرکت دادن چند متر موتور نیز بسیار دشوار می شود. به همین منظور یکی از مهمترین خدمات پنچرگیری سیار موتور سیکلت پنچرگیری چرخ جلویی است.

پنچرگیری چرخ عقب

به طور کلی هرگاه هر کدام از چرخ های یک موتور سیکلت پنچر شود حرکت موتور به کاری بسیار دشوار تبدیل می شود. حال تصور کنید که شما برای انجام یک کار مهم از موتور استفاده کرده اید. و در بین راه با پنچر شدن چرخ عقب آن مواجه شده اید. معمولا چنین مواردی می تواند بسیار آزار دهنده باشد. اما خوشبختانه می توانید تنها با یک تماس با پنچرگیری سیار موتور سیکلت مشکل خود را برطرف کنید. زیرا یکی از مهمترین خدماتی که این مجموعه ارائه میدهد پنچرگیری چرخ عقب موتور می باشد.

تعویض تیوپ

گاهی اوقات تیوپ چرخ های موتور بسیار کار می کند و همین موجب نازک شدن و پارگی آن می شود. اگر پنچری موتور به خاطر چنین موضوعی باشد تا زمانی که تیوپ تعویض نشود پنچری موتور به طور کامل برطرف نمی شود.

زیرا تیوپ ساییده شده خیلی زود دوباره پنچر می شود و نمی توان آن را پنچر گیری کرد. به همین خاطر در بیشتر مواقع تکنسین های مجموعه پنچرگیری موتور سیکلت سیار تیوب های نویی را به همراه خود دارند و با مواجهه شدن با چنین مشکلی اقدام به تعویض تیوپ می کنند. بنابراین می توان گفت که تعویض تیوپ نیز یکی از خدمات پنچرگیری سیار موتور سیکلت می باشد.

تعویض لاستیک

امروزه لاستیک ها بسیار گران قیمت شده اند. به همین خاطر معمولا افراد توانایی تعویض زود به زود لاستیک موتور خود را ندارند. و تا زمانی که لاستیک به طور کامل از بین نرود آن را تعویض نمی کنند.

به همین خاطر بسیاری از پنچرگیری موتور سیکلت ها به خاطر نازک شدن لاستیک ها و پارگی و سوراخ شدن آنها می باشد. معمولا زمانی که شما با پنچرگیری سیار موتور سیکلت امداد موتور سیار فرامرز تماس می گیرید از شما می پرسند. که آیا پنچری به دلیل پارگی و سوراخ شدن لاستیک است یا نه در صورتیکه که جواب این سوال مثبت باشد.

افرادی که از طرف این مجموعه به محل خرابی موتور اعزام می شوند با خود لاستیک نو نیز به همراه می آورند و در صورتیکه لاستیک موتور دیگر قابل استفاده نباشد آن را تعویض می کنند. در واقع می توان گفت که یکی دیگر از خدمت چنین مجموعه ای تعویض لاستیک می باشد.

پنچرگیری سیار موتور غرب تهران

پنچرگیری سیار موتور غرب تهران

تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که حرکت کردن از یک منطقه آن به منطقه دیگری زمان زیادی را از افراد می گیرید به عنوان مثال اگر موتور شما در منطقه شمال تهرانخراب شود و با پنچرگیری جنوب تهران تماس بگیرید باید مدت زمان بسیار زیادی را صبر کنید تا آنان خودشان را به شما برسانند.

به همین منظور مجموعه پنچرگیری سیار موتور سیکلت در تهران برای هر منطقه یک نمایندگی قرار داده است. تا اگر موتور افراد در هر کجایی از تهران خراب شود آنان بتوانند با نمایندگی آن منطقه تماس بگیرند و در کمترین زمان ممکن از خدمات این مجموعه بهرمند شوند. یکی از این نمایندگی ها پنچرگیری سیار موتور غرب تهران می باشد. این پنچرگیری میتواند به تمام افرادی که در منطقه غرب تهران موتور آنان دچار پنچری می شود خدمات ارائه دهد.

پنچرگیری سیار موتور شرق تهران

پنچرگیری سیار موتور شرق تهران

شرق تهران یکی از مناطقی می باشد که اجاره خانه های آن زیاد گران نیست و منطقه مناسبی نیز برای سکونت می باشد. به همین خاطر جمعیت زیادی در این منطقه ساکن هستند و روزانه تعداد افراد زیادی وجود دارند که در این منطقه نیاز به پنچرگیری سیار موتور پیدا می کنند.

بنابراین اگر موتور سیکلت شما در این منطقه نیاز به پنچرگیری پیدا کرد میتوانید با پنچرگیری سیار موتور شرق تهران تماس بگیرید. زیرا این شعبه به تمام افرادی که در این منطقه از تهران با مشکل پنچری موتور سیکلت روبرو می شوند خدمات ارائه میدهد. معمولا افرادی که در پنچرگیری سیار موتور شرق تهران مشغول به کار هستند همگی افرادی بسیار ماهر می باشند که می توانند به راحتی وجود هرگونه مشکلی را در موتور شما برطرف کنند.

پنچرگیری سیار موتور شمال تهران

پنچرگیری سیار موتور شمال تهران

شمال تهران را میتوان بهترین منطقه این شهر دانست زیرا بهترین آب و هوا را تنها در این منطقه از تهران میتوان یافت. معمولا روزانه افراد بسیار زیادی هستند که به خاطر کار و سکونت در شمال تهران رفت و آمد می کنند .

به طور طبیعی در این منطقه موتور های زیادی پنچر می شوند و نیاز به پنچرگیری پیدا می کنند. به همین خاطر اگر در این منطقه یک نمایندگی از پنچرگیری موتور سیکلت سیار وجود نداشته باشد مشکلات زیادی به وجود می آید.

همین امر موجب شده است که پنچرگیری سیار موتور شمال تهران نیز به وجود آید. این شعبه روزانه می تواند مشکلات افراد بسیار زیادی را برطرف کند به همین منظور اگر در این منطقه از تهران با مشکل پنچری موتور روبه رو شدید می توانید با آن تماس بگیرید.

پنچرگیری سیار موتور جنوب تهران

پنچرگیری سیار موتور جنوب تهران

جنوب تهران تقریبا پرجمعیت ترین منطقه این شهر به حساب می آید. زیرا تعداد افراد بسیار زیادی در این منطقه ساکن هستند. تعداد موتور سواران جنوب تهران بیشتر از سایر مناطق می باشد.

به همین منظور روزانه تعداد افراد بیشماری در این منطقه با پنچری موتور سیکلت روبه رو می شوند و اگر همه این افراد برای پنچرگیری موتور خود با نمایندگی های پنچرگیری سیار موتور سیکلت در سایر نقاط شهر تماس بگیرند. معمولا مشکلات زیادی را به وجود می آورند. به همین منظور پنچرگیری سیار موتور جنوب تهران نیز به وجود آمده است. تا افرادی که در این منطقه هستند بتوانند بدون هیچ مشکل خاصی پنچری موتور خود را برطرف کنند .

پنچرگیری ۲۴ ساعته موتور سیکلت

پنچرگیری ۲۴ ساعته موتور سیکلت

بسیاری از افراد تصور میکنند که اگر موتور آنها در شب و دیر وقت با پنچری روبه رو شود پنچرگیری سیار موتور سیکلت به کمک آنان نمی شتابد . اما بهتر است بدانید چنین فکری به هیچ عنوان درست نیست.

زیرا پنچرگیری ۲۴ ساعته موتور سیکلت در هر زمانی که شما با آن تماس بگیرید آماده خدمات رسانی به شما می باشد و می تواند مشکلات موتور شما را برطرف کند.

به همین منظور اگر موتور شما در هر زمانی با پنچری روبه رو شد نیاز به مراجعه به راه های دیگر نیست و تنها می توانید با تماس با این مجموعه مشکل خود را به طور کامل برطرف کنید. زیرا در هر ساعت از شبانه روز چنین مجموعه ای افراد ماهر خود را در اختیار دارد تا به شما کمک کند.

در زمان پنچری موتورسیکلت چه کنیم؟

خیلی از افراد هستند که در زمان پنچر شدن موتورسیکلت خود دستپاچه می شوند و نمی دانند چکار کنند. اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است اول خونسردی خود را حفظ کنید و موتور را به حاشیه جاده جایی که خطر اصابت ماشین و موتوری با آن وجود نداشته باشد بکشانید.

سپس علت پنچری را جویا شوید و با پنچرگیری سیار موتور سیکلت تماس بگیرید توجه کنید که بهتر است برای دریافت سریع خدمات در هر منطقه ای که هستید با نمایندگی پنچرگیری آن منطقه تماس بگیرید.

و مشکل موتور خود را به طور کامل برای آنان شرح دهید تا آنان با وسایل مورد نیاز برای رفع مشکل موتور شما به منطقه قرارگیری توان مراجعه کنند و به درستی پنچرگیری موتور شما را انجام دهند.





:: برچسب‌ها: پنچرگیری موتورسیکلت در محل با نیروی حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: